понеділок, 21 листопада 2011 р.

Урок у 8-А

Ось з такою наочнiстю ми працюємо.

8-й класс проходив тему, не дуже близьку до життя сучасного українського пiдлiтка – «Освiта у Великобританiї». Я спробувала зробити її бiльш цiкавою. Олено Анатолiївно, я перечитала вашу пораду щодо вправи, коли один учень виконує роль знаючого, а iнший – нетямущого, який ставить багато питань. Я залишила змiст вправи, але змiнила назви ролей. Учнi грали ролi українського й англiйського школярiв. «Українець» мав розпитати «англiйця” про особливостi британської системи освiти. Декiлька учнiв дiйсно зацiкавилися вправою, i це мене дуже радує. Вони дiзналися, що в Англiї у школi навчаються 12 рокiв, а приватнi школи бувають рiзних типiв. Але пiд час роботи в парах було шумно, i я не могли почути всiх. Учнi за останньою партою цим скористалися та обговорювали свої справи росiйською. Пiсля роботи в парах було важко заспокоїти клас.


2 коментарі:

  1. Наочність готуєте самі чи берете у школі?

    ВідповістиВидалити
  2. Ту, яка на фотографiї, взяла у школi. Але дещо готую сама (малюнки, схеми, роздавальний матеріал).

    ВідповістиВидалити