середа, 23 листопада 2011 р.

Дiзнаюся бiльше про учнiв


Я поступово придивляюся до характерiв учнiв.
-У багатьох классах є «зiрки» - дiти, якi досягли успiхiв у навчаннi/спортi/позакласних заходах. Вони дуже впевненi у собi та вже починають розслаблятися.
-У кожному класi є «клоун», один або декiлька. їх поведiнка знайома усiм. Я не вважаю їх жарти дотепними.
- Бiльшiсть – звичайнi учнi з непоганою успiшнiстю та досить непоганою поведiнкою. Нiчого конкретного про них сказати не можу, ще не розiбралася в їх характерах.
- Учнi, до яких весь клас погано ставиться. Наприклад, одна дiвчинка постiйно тягне руку, навiть коли не готова. Клас її не любить.
У дорослих є стереотип, що сучасним дiтям нiчого крiм комп'ютерних iгор не цiкаво. Не можу такого сказати про учнiв 4-Б. У них рiзнi iнтереси. Весь клас любить походи, екскурсiї, вони хотiли б усi разом поїхати в Балаклаву. Пiсля школи у багатьох є додатковi заняття: спорт, танцi. I в комп'ютернi iгри вони теж грають, хоча я б на мiсцi батькiв заборонила. Я вважаю, таке дитинство, як у нашого поколiння, кориснiше для дiтей. Ми у свiй час проводили багато часу на вулицi, було живе спiлкування.
Щодо знання предмету помiчаю помилки учнiв, над якими слiд працювати. Зупинюся на помилках 4 класу.
- дитина говорить англiйською тихо, повiльно, переставляє слоги в словах;
- деякi учнi не вмiють користуватися транскрипцiєю, тому вимовляють слова неправильно;
У такому вiцi ще не пiзно подолати цi труднощi.

1 коментар: