пʼятниця, 4 листопада 2011 р.

Другий день практики. Про планування та сподiвання

У п’ятницю я поспiлкувалася з О.Ю. щодо конспекту уроку. Ми продуктивно попрацювали, вона охоче наддала допомогу, запропонувала наочнiсть. Виявляється, в кабiнетi англiйської мови є великi таблицi, схеми, зображення майже до кожної теми. О.Ю.порадила менi варiанти iгор. Головне у грi – не розважити, а навчити. З цiєю наочнiстю зручно працювати. Керiвниковi сподобався конспект классного часу. О.Ю. дала список iмен учнiв 4-Б. Я збираюся зробити бейджики з iменами i таким чином зробити простiшим знайомство з класом. Я вiдвiдала урок, на якому 4-Б писав контрольну роботу. I вже з цього уроку можна зробити висновки. Хтось виконує завдання першим, але через поспiшнiсть та неуважнiсть робить багато помилок. У когось бiльш спокiйний характер, але їм не вистачає уроку, щоб написати всю роботу. Дiти дуже непосидючi, що для їх вiку нормально. Ставили багато питань учителевi. Тi, хто написав швидоко, тихо спiлкувалися i смiялися. Хтось «здавав» однокласникiв: «Олено Юр’ївно, а Вася/Маша списує!» Звичайнi стосунки у молодшому класi – «ворожнеча» мiж хлопчиками та дiвчатками. У цiлому дуже наївнi, довiрливi дiти.
Сподiваюся завтра побачити захiд, у якому бере участь 8-й клас. Назва заходу багатообiцяюча: «Найкращий севастопольський клас» А точнiше – найкращий севастопольський педагог, який змiг добре органiзувати клас.

1 коментар:

  1. "Головне у грi – не розважити, а навчити" - саме це ми з тобою у дипломній роботі і спробуємо реалізувати.
    Приємно читати і дуже хочеться тебе побачити у класі,такою ж живою і непосидічою як твої учні.

    ВідповістиВидалити