пʼятниця, 11 листопада 2011 р.

Першi уроки

Ось i пройшли два мої першi уроки. Я зрозумiла, навiщо писати конспекти вiд руки. Я вiдчула, що четвертому класу урок сподобався. Вони якось менi довiряють. Дiтки були налаштованi на роботу, їм було цiкаво працювати з наочнiстю, читати вiршi. Думаю, наступнi уроки будуть ще цiкавiшими, я вже запланувала для них iгри. Восьмий клас був байдужим. Це можна пояснити: я провела нудний урок, використовувала тiльки репродуктивнi методи. Вихiднi попереду, буду щось змiнювати, намагатися зацiкавити.

6 коментарів:

  1. Це правда, навіть у досвідчених учителів не всі уроки вдаються, причини різні. Добре якщо є час, набивати руку, шукати свої шляхи.
    А загалом 8 клас. досить складна категорія учнів6 вже не діти, не пограєшся, але й дорослості ще не має. Часто вони відчувають свю недосконалість і ховають її за удаваною байдужістю.
    Дашо, а в чому конкретно переваги конспекту написаному від руки?

    ВідповістиВидалити
  2. Я краще запам'ятовую хiд уроку, коли пишу.

    ВідповістиВидалити
  3. я теж це відчула трохи. в мене надруковані уроки, але по всьому конспекту якісь примітки, записи, те на що треба звернути уваги написані від руки. Ось не знаю... так і залишати й здати на перевірку, чи передруковувати з доповненнями?!

    ВідповістиВидалити
  4. Передруковувати не слід, не витрачайте на це час. Повноцінно оформити лише два конспекти (залікові), їх і руками розмалюєте, а потім після уроку допрацюєте.
    Я сама багтато набираю, але теж обовязково руками допрацьовую, колнспект стає живий і одухотворений, твій власний. Ще часто використовую колір, якщо є час.

    ВідповістиВидалити
  5. Добре, сподіваюсь Валентина Петрівна теж так вважає.

    ВідповістиВидалити
  6. О, ні, не впевнена. ВП сказала, що у вас усі уроки залікові! Тому краще з нею мяко порадьтеся!

    ВідповістиВидалити