Ось i пройшли два мої першi уроки. Я зрозумiла, навiщо писати конспекти
вiд руки. Я вiдчула, що четвертому класу урок сподобався. Вони якось
менi довiряють. Дiтки були налаштованi на роботу, їм було цiкаво
працювати з наочнiстю, читати вiршi. Думаю, наступнi уроки будуть ще
цiкавiшими, я вже запланувала для них iгри. Восьмий клас був байдужим.
Це можна пояснити: я провела нудний урок, використовувала тiльки
репродуктивнi методи. Вихiднi попереду, буду щось змiнювати, намагатися
зацiкавити.
Це правда, навіть у досвідчених учителів не всі уроки вдаються, причини різні. Добре якщо є час, набивати руку, шукати свої шляхи.
ВідповістиВидалитиА загалом 8 клас. досить складна категорія учнів6 вже не діти, не пограєшся, але й дорослості ще не має. Часто вони відчувають свю недосконалість і ховають її за удаваною байдужістю.
Дашо, а в чому конкретно переваги конспекту написаному від руки?
Я краще запам'ятовую хiд уроку, коли пишу.
ВідповістиВидалития теж це відчула трохи. в мене надруковані уроки, але по всьому конспекту якісь примітки, записи, те на що треба звернути уваги написані від руки. Ось не знаю... так і залишати й здати на перевірку, чи передруковувати з доповненнями?!
ВідповістиВидалитиПередруковувати не слід, не витрачайте на це час. Повноцінно оформити лише два конспекти (залікові), їх і руками розмалюєте, а потім після уроку допрацюєте.
ВідповістиВидалитиЯ сама багтато набираю, але теж обовязково руками допрацьовую, колнспект стає живий і одухотворений, твій власний. Ще часто використовую колір, якщо є час.
Добре, сподіваюсь Валентина Петрівна теж так вважає.
ВідповістиВидалитиО, ні, не впевнена. ВП сказала, що у вас усі уроки залікові! Тому краще з нею мяко порадьтеся!
ВідповістиВидалити