середа, 16 листопада 2011 р.

Класний час i урок за темою "Шкiльнi предмети"

Я провела класний час у 4-Б за темою "Толерантнiсть". Дiти були уважнi, тому що кожнi 5 хвилин вид дiяльностi змiнювався, i тому що вони говорили про себе, про свої спiльнi та вiдмiннi риси. Були i вправи, коли треба було рухатися, виходити до дошки. Докладнiше я написала про вправи у публiкацiї "Про планування i сподiвання". Я сфотографувала "дерево толерантностi". Дiти зрозумiли це поняття правильно. На стiкерах вони писали, що це повага, терпiння, умiння враховувати чужi iнтереси. Протягом класного часу вони, звичайно, iнколи вiдволiкалися. Якщо чесно, їх заспокоювала не я, а класний керiвник. Дiти питали, коли я ще прийду до них.
Потiм був урок у 8-А. Я так i не змогла зацiкавити учнiв. Таке враження, що вони звикли виконувати вправи тiльки за пiдручником, а в пiдручнику досить одноманiтнi вправи. Або я не так пояснюю. Можливо, добираю не тi слова. Було одне завдання, схоже на те, яке описала Iнна, коли учень має поставити питання будь-якому учневi з класу. Той, хто вiдповiв, у свою чергу має поставити питання iншому учневi. Питання стосувалися шкiльних предметiв: якi подобаються, якi не подобаються, хто допомагає. Пiд час виконання цього завдання не було нiякої дисциплiни, я ледве їх заспокоїла. (Учителька не була присутня на уроцi). Дисциплiни не було тому, що коли дiвчина запитувала хлопця, або хлопець дiвчину, всi смiялися, натякаючи на симпатiю мiж ними. Але частина уроку була цiкавою, коли ми працювали з наочнiстю. Я показувала малюнки, пов'язанi з шкiльними предметами, а учнi вiдповiдали, який це предмет. Наприклад, на малюнку транспортир i формули - це геометрiя, мiкроскоп i листя - це ботанiка.  Провести таке завдання менi порадила Олена Юр'ївна. До речi, у Катi теж восьмий клас, i коли її учнi виходили з уроку, вона казали, що тепер полюбили англiйську. Не знаю, як їй це вдалося.

2 коментарі:

  1. Тобто ти не можеш полюбити англійську?=)))

    ВідповістиВидалити
  2. дерево красиве) я теж саме робила тільки роздрукувала картинку міста та учні клеїли стікери з назвами будівель та місця, які є в місті.
    Це, здається у Олени Анатоліївни підгляділа=)

    ВідповістиВидалити