вівторок, 8 листопада 2011 р.

Рiзнi восьмi класи

Побачила, як проходять уроки у двох восьмих класах. Одна тема (освiта в Українi), майже однаковий змiст урокiв, але працювали по-рiзному. Я не вiрила своїм очам, але учнi пiднiмали руки, щоб вiдповiсти! Можливо, хотiли сподобатися нам, практиканткам. А в iншому класi не було такого ентузiазму. Була робота в парах. Як завжди, в кожнiй парi є той, хто розбирається в матерiалi краще, i той, хто знає гiрше. Сильний учень думає так: "Швидше зробити все самому, нiж пояснити сусiдовi". Слабкий учень думає: "Все рiвно вiн за мене все зробить." Я знаю це, бо в школi сама була на мiсцi й того й iншого. Звичайно, робота в парах i в групах необхiдна для розвитку говорiння, але щось у нiй треба змiнити. Iнакше для слабких учнiв не буде користi вiд цiєї роботи. До речi, в шостому класi була робота в групах, кожна група (5 чоловiк) отримала зображення людини та завдання описати зовнiшнiсть. Мiж групами було змагання. Вчителька помiчала, хто працював у групi, а хто нi. Бали були виставленi справедливо.

2 коментарі:

  1. Ідея до вашої теми:
    Ігрова ситуація "Ніяк не зрозумію"
    - моделюємо ігрову ситуацію - один грає роль досвідченого, а інший нетямущого (робить вигляд, що нерозуміє,
    - розподіляємо ролі: освідчений сильний, а нетямущий, той що слабщий (але цьогг не говоримо учням),
    - інструкція досвідчений розповідає тему, а другий перепитує, робить вигляд, що не розуміє. Завдання досвідченого пояснити, як можна краще.
    - відповідає той, кому пояснювали.
    Коли учні опанують цю модельнавчання, можна міняти місцями.
    Можливі й інші варіанти: "Прискіпливий слухач" Подумайте.

    ВідповістиВидалити