пʼятниця, 4 листопада 2011 р.

Першi враження


У перший день практики (1 листопада) я познайомилася з керiвником практики вiд школи, Чайкою Оленою Юр’ївною, узгодила з нею розклад та дiзналася, за якими пiдручниками навчаються класи, в яких я буду давати уроки. Це 4-й i 8-й класи (по 4 уроки в кожному). За словами О.Ю., четвертих класiв ранiше було три, але нещодавно з них зробили два. Тому в кожному класi опинилися учнi з абсолютно рiзним рiвнем знань i ставлення до навчання. Але в одному класi бiльше активних та вмотивованих дiтей. Вони вивчають англiйську з другого классу. Щоб планувати урок, треба знати, якi види роботи виконували учнi ранiше. Тому я прочитала змiст пiдручника вiд початку до теперiшньої теми i почала складати конспект для 4 класу. Спробувала самостiйно знайти наочнiсть та скласти дотекстовi й пiслятекстовi завдання. Оскiльки тема – “Englishmens home”, тобто пов’язана з будинками, квартирами та предметами iнтер’єру, можна знайти велику кiлькiсть вправ, у тому числi й iгрових. На курсах, де я вивчаю одну з iноземних мов, теж булла така тема. Ми виконували таку роботу: один читав опис квартири, а iнший слухав малював її на дошцi. Потiм порiвнювали малюнок на дошцi з малюнком того, хто читав опис. Треба подумати, як це можна застосувати на уроцi.
Позакласний захiд я проводжу також у 4 класi. Вiн присвячений дню толерантностi, i це вирiшила не я. На щастя, минулого року я вже проводила такий класний час для учнiв приблизно такого ж вiку. Цiкавих завдань багато, але наведу приклади лише двох.
-кожен учень обводить ручкою долоню на аркушi та пише на ньому п’ять рис свого характеру (на мiсцi кожного обведенного пальця). Учитель збирає аркушi та зачитує риси характеру, а класс намагається здогадатися, хто це написав. У результатi робиться висновок, що нас дещо об’єднує, але всi ми дуже рiзнi, i якщо ми живемо в суспiльствi, треба ставитися до iнших iз терпiнням та повагою.
-Форма рефлексiї «Дерево толерантностi». На плакатi зображено дерево, а в учнiв є стiкери у формi листя. Кожен пише на листочку, як вiн розумiє толерантнiсть, i прикрiплює до дерева.
Усiм зрозумiло, що такий класний час – тiльки формальнiсть, i нiкого вiн не зробить бiльш толерантним. Але учнi хоча б будуть знати, що означає це поняття. За своїм досвiдом можу сказати, що завдання учням подобаються та здаються веселими.

1 коментар:

  1. Вам пощастило, що працюєте з талановитим педагогом. Цінуйте кожну хвилину спілкування, вчіться, набирайтеся максимально від нього. І отримуйте задоволення від роботи.

    ВідповістиВидалити