На уроцi
лiтератури ми
опрацювали бiографiю Лесi Українки та її вiрш “Давня
весна». Цей урок був добре пiдготовлений. Ми з коллегами використали багато
джерел, щоб вибрати найбiльш цiкавi факти з життя письменницi та використати їх
у презентацiї. Ми поєднували матерiал пiдручника з додатковою iнформацiєю,
наприклад, про подорожi Лесi Українки до Криму. На уроцi я намагалася
розповiсти все це емоцiйно, немов я сама про це дiзналася нещодавно, мене ця iнформацiя вразила, i я дуже хочу розповiсти її учням. Уже пiсля уроку я
згадала, що поставила не всi питання пiсля роботи з бiографiєю, хоч у конспектi
вони написанi. Потiм ми з классом
працювали над вiршем.
Нагадую, що хлопцiв у цьому класi бiльше, а їм важко сприймати поезiю. I тим бiльш важко її аналiзувати, тому що
треба говорити про настрiй, почуття. Про це вiдповiдали в основному дiвчата.
Хлопцям легше дається такий матерiал, у якому є логiка. Пiд час роботи над iнформацiйним ґроном образу весни учнi були об’єднанi в команди, i кожна команда намагалася
якомога повнiше
охарактеризувати цей образ. У цiлому враження вiд уроку позитивнi.
Немає коментарів:
Дописати коментар