четвер, 8 грудня 2011 р.

Мiй урок лiтератури


На уроцi лiтератури ми опрацювали бiографiю Лесi Українки та її вiрш “Давня весна». Цей урок був добре пiдготовлений. Ми з коллегами використали багато джерел, щоб вибрати найбiльш цiкавi факти з життя письменницi та використати їх у презентацiї. Ми поєднували матерiал пiдручника з додатковою iнформацiєю, наприклад, про подорожi Лесi Українки до Криму. На уроцi я намагалася розповiсти все це емоцiйно, немов я сама про це дiзналася нещодавно, мене ця iнформацiя вразила, i я дуже хочу розповiсти її учням. Уже пiсля уроку я згадала, що поставила не всi питання пiсля роботи з бiографiєю, хоч у конспектi вони написанi. Потiм ми з классом працювали над вiршем. Нагадую, що хлопцiв у цьому класi бiльше, а їм важко сприймати поезiю. I тим бiльш важко її аналiзувати, тому що треба говорити про настрiй, почуття. Про це вiдповiдали в основному дiвчата. Хлопцям легше дається такий матерiал, у якому є логiка. Пiд час роботи над iнформацiйним ґроном образу весни учнi були об’єднанi в команди, i кожна команда намагалася якомога повнiше охарактеризувати цей образ. У цiлому враження вiд уроку позитивнi.

Немає коментарів:

Дописати коментар