Сьогоднi
ми продовжили працювати над творчiстю Лесi
Українки. Як показав лiтературний диктант, учнi непогано сприйняли «Давнюю весну»,
оцiнки тiльки добрi та вiдмiннi. Коли вивчали поезiю «Хотiла б я пiснею стати»,
я пов'язала цю тему з попередньою, з народними пiснями. Багато хто вже забув
цей матерiал. Що поробиш, пам'ять у дiтей короткочасна, i її треба розвивати. Вiрш
“Ви щасливi, пречистiї зорi» важко зрозумiти без знання символiки зорi. Отже,
ми звернулися до фольклору та до творчостi iнших письменникiв.
Я вболiвала за свiй 8-А на позакласному заходi. Два восьмi класи змагалися у знаннi традицiй та iсторiї козацтва. Був конкурс i для вболiвальникiв, треба було продовжити прислiв'я про козакiв. Перемiг 8-А, учнi показали пiдготовку з iсторiї, умiння працювати в командi.
Удома я вiдчула, що перевiряти письмовi роботи – важка й
одноманiтна справа, а ранiше я над цим не замислювалася.
Немає коментарів:
Дописати коментар