пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

Урок i позакласний захiд


Сьогоднi ми продовжили працювати над творчiстю Лесi Українки. Як показав лiтературний диктант, учнi непогано сприйняли «Давнюю весну», оцiнки тiльки добрi та вiдмiннi. Коли вивчали поезiю «Хотiла б я пiснею стати», я пов'язала цю тему з попередньою, з народними пiснями. Багато хто вже забув цей матерiал. Що поробиш, пам'ять у дiтей короткочасна, i її треба розвивати. Вiрш “Ви щасливi, пречистiї зорi» важко зрозумiти без знання символiки зорi. Отже, ми звернулися до фольклору та до творчостi iнших письменникiв. 
Я вболiвала за свiй 8-А на позакласному заходi. Два восьмi класи змагалися у знаннi традицiй та iсторiї козацтва. Був конкурс i для вболiвальникiв, треба було продовжити прислiв'я про козакiв. Перемiг 8-А, учнi показали пiдготовку з iсторiї, умiння працювати в командi.
Удома я вiдчула, що перевiряти письмовi роботи – важка й одноманiтна справа, а ранiше я над цим не замислювалася.

Немає коментарів:

Дописати коментар